Friday, December 24, 2010

Hello BECKBECK (Alea Amerra Rosly)

hey sayang... seriously when de first time i kenal dengan u,u wat i kembali happy n ceria dalam hari-hari yang i laluai..hhahaah..:) u still remember first time i skype dengan u,i da jadi mesra dengan u kan..ahhaha.. tak dinafikan u memang cute,manja,comel,beckbeck...:) n bila i da pegi sri iskandar nanti mesti i akan sentiasa teringat dekat u,keletah u,kechumelan u...:( mesti rasa cam rindu sangat-sangat kat u kan beckbeck..
yela..kalau x,almost everyday i menghadap muka u..n bila i dekat sana nanti mesti i jarang leh berhubung dengan u sebab pack dengan jadual n tugasan2 yang mesti i siapkan..u pon nak duduki SPM tahun depan yang x sampai beberapa hari lagi..i nak u sentiasa fokus dalam kelas n set dalam mind u,yang u hanya nak fokus on ur study..
i xnak tengok u gagal sayang..i akan sentiasa support u dari belakang..BECKBECK nanti i xde u take care k..
i'll always ingat kat u n xkan lupakan u BB..hahahha... tetiba rasa cam sayu la pulak bila teringat kat u...
i hope dat,kte akan sentiasa bersama walaupun bukan selalu berada depan mata tapi i akan sentiasa ada kan diri i untuk u.....

                                                

1 comment:


Fans? i u sure for dat?

ok..bile ckp pminat sume org ckp die de pminat msing2..rite?
sound cm weird gila r..oke look,spe yg tau die de pminat?
perasan sgt la spe yg mgaku..MANUSIA sekarang ckp depan lain ckp belakang lain..x kesah la angpa hot stuff ke pe..yg pnting xpyh la nk perasan yg angpa ada peminat ke apa..
mgkin org tuh minat disebabkan benda lain yg ada dlm hidup angpa..contoh mcm duit ke..harta ke...rupa angpa ke..
tapi yg pnting tuh mmg x pnh jujur klau dia minat angpa...
so,think about dat...cheers..:)