Thursday, December 16, 2010

Azwan Ahmad

Aku dilahirkan pada 3 Januari 1992 di wad bersalin Hospiatal TAIPING,Perak..(: Aku dilahirkan hasil daripada perkongsian hidup antara Ahmad Bin Ishak(AYAH) dan Shariffa Rosna Binti Syed Omar(MAMA)..Aku adalah anak ke 6 daripada 6 orang adik beradik..(anak manja)..hahahaha..ok,first of all aku nak habaq mai yang aku nie asal daripada TAIPING r..lepas tu ayah dapat keja kt PASIR GUDANG,JB..n kami sekeluarga pon pindah duduk di PG..aku dibesarkan di sana lebih kurang 12 tahun...sebelum pulang dan menetap balik di TAIPING.. (:
Tapi nak habaq mai kat angpa memang susah bila da lama dok PG tiba2 balik TAIPING nak cakap loghat utara memang kelu jugak lidah chek nie..hahhaahaha....Family aku memang bahagia la (bagi aku) n aku sayang family aku nie...Adik beradik aku pon banyak la bagi dorongan kat aku selama aku jadi adik depa..hahahha..
Ok,aku nie jenis yg biasa2 jerk..Aku de ramai kawan yang baik2 n depa pon banyak la tolong aku selama aku jadi kawan depa..(: hahaahaha...
Kalau ada free time,aku pi la main futsal ke,badminton ke dengan kawan2 aku tuh...
Tu jerk kot....k...awan...




1 comment:

  1. wah... cite pasal diri nampak..?? huhu~
    slalu lah update blog kayh....
    t miza slalu2 baca... =)

    ReplyDelete


Fans? i u sure for dat?

ok..bile ckp pminat sume org ckp die de pminat msing2..rite?
sound cm weird gila r..oke look,spe yg tau die de pminat?
perasan sgt la spe yg mgaku..MANUSIA sekarang ckp depan lain ckp belakang lain..x kesah la angpa hot stuff ke pe..yg pnting xpyh la nk perasan yg angpa ada peminat ke apa..
mgkin org tuh minat disebabkan benda lain yg ada dlm hidup angpa..contoh mcm duit ke..harta ke...rupa angpa ke..
tapi yg pnting tuh mmg x pnh jujur klau dia minat angpa...
so,think about dat...cheers..:)